Są gadżety reklamowe, które nigdy nie tracą popularności. Należą do nich logowane kubki, charakteryzujące się wyjątkowo korzystnym stosunkiem ceny do skuteczności. To niezobowiązujący, niedrogi a jednocześnie ciekawy i estetyczny drobiazg, niezobowiązujący ale sprawiający dobre wrażenie. Dzięki codziennemu korzystaniu, obdarowany kubkiem klient oswaja się z twoim logotypem czy hasłem promocyjnym a wytworzenie pozytywnego skojarzenia (kubek kawy = chwila dla siebie w ciągu dnia pracy), wiąże markę z dobrymi emocjami. Jeśli więc chcesz kupić gadżet funkcjonalny, stosunkowo tani i umożliwiający zastosowanie różnych metod nadruku – kubek to doskonały wybór. Zastanówmy się, czy lepsze są kubki szklane czy ceramiczne. Kiedy warto wybrać klasykę a kiedy można zastosować alternatywę w postaci szkła?
Komu warto podarować kubek z logo firmy?
Do wręczania upominków kontrahentom okazji nie brakuje. Tradycyjnie wiele firm przesyła prezenty w okresie świątecznym. Część menadżerów, celem podtrzymania dobrych stosunków z przedstawicielami innych przedsiębiorstw, decyduje się na cykliczne wręczanie upominków. Standardem jest dodawanie gratisu do dużego zamówienia. Ponadto bez gadżetów nie może się odbyć żadna impreza polegająca na zewnętrznej promocji firmy – np. dzień otwarty, targi, konferencja. Są i takie przedsiębiorstwa, które wykorzystują logowane przedmioty jako nagrody w drobnych konkursach, przeprowadzanych w mediach społecznościowych. Jednym słowem – każda firma powinna być zaopatrzona w gadżety, którymi może do woli dysponować.
Do każdego z wymienionych wyżej zastosowań, kubek nadaje się idealnie. Jest stosunkowo tani, nie będzie więc obciążać budżetu. Można na nim wykonać najróżniejsze projekty, w licznych wariantach – tylko na fragmencie lub na całości, nadruk lub grawer, techniki łączone a nawet nadruk termiczny. A ponadto będzie na bieżąco wykorzystywany – spełni więc swoją podstawową rolę, jaką jest podtrzymywanie kontaktu z marką.
Kubek ceramiczny – klasyka na wiele okazji
Najlepiej znanym nam wariantem naczyń reklamowych są kubki ceramiczne. Ogromna popularność tego gadżetu sprawiła, że obecnie możemy wybierać pomiędzy bardzo licznymi technikami nanoszenia grafiki. Nadruk może powstać bezpośrednio na kubku lub w formie dopasowanej kalkomanii, umożliwiającej zastosowanie pełnej palety barw. Ponadto kubek ceramiczny można wybarwić – w całości lub tylko częściowo, w środku i na zewnątrz – co jest przydatne zwłaszcza dla firm posiadających unikatowe kolory w księdze znaku. Równie duże pole manewru mamy w przypadku zastosowania graweru. Obie techniki – barwienie i grawer – można również łączyć ze sobą dla zastosowania unikatowych efektów.
Klasyczne kubki ceramiczne sprawdzą się wszędzie tam, gdzie potrzebujesz niezbyt drogiego a jednocześnie bardzo efektownego gadżetu. Mogą spełniać istotną rolę także w zakresie marketingu wewnętrznego, jeśli znajdą się na stołówce pracowniczej lub w firmowej kuchni. Wiele technik umożliwia zamówienie niewielkich nakładów produktu, co jest szczególnie korzystne dla małych przedsiębiorstw. Kubek ceramiczny to klasyka, którą każda firma powinna posiadać wśród upominków oferowanych klientom.
Kubek szklany – ciekawa alternatywa
Szukasz czegoś, co jednocześnie spełnia wszystkie funkcje kubka ceramicznego, ale jednocześnie jest od niego nieco inne i nie aż tak często stosowane? Doskonałą alternatywą będą kubki szklane. Dużym ich atutem jest wielozadaniowość – poza herbatą czy kawą, mogą również zawierać wodę czy sok, jeśli stosuje się je jako szklankę.
Również w przypadku kubka szklanego, masz wiele możliwości logowania - sprawdź, jaki ciekawy efekt można uzyskać. Na szklanym kubku wykonuje się jedno i wielokolorowe nadruki, jak również grawery. Uzyskanie dodatkowego efektu umożliwia skorzystanie z modeli typu frozen (wyglądającego jak oszroniony).
Szklany kubek wygląda profesjonalnie i elegancko a znajdujące się w nim płyny bardzo ładnie się w nim prezentują – skorzystanie z nich powinny rozważyć zwłaszcza kawiarnie i herbaciarnie, w przypadku których liczy się również kolor i sposób podania napoju.
Kubek szklany czy ceramiczny? Tak naprawdę nie musisz wybierać – zamów po jednej, niewielkiej partii i sam zdecyduj, który typ bardziej pasuje do twojej działalności i który cieszy się większym zainteresowaniem klientów. Każdy wybór jest dobry – kubek to gadżet funkcjonalny i uniwersalny, który przyda się wszystkim obdarowanym.