Miejski Rzecznik Konsumentów pomaga rozwiązać problemy z reklamacją w Katowicach

Masz problem z reklamacją zakupionego produktu lub usługi? W Katowicach działa miejsce, które może okazać się Twoim najlepszym sprzymierzeńcem w walce o swoje prawa konsumenckie!

Wsparcie Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Katowicach dla mieszkańców

Katowicki Miejski Rzecznik Konsumentów to instytucja, która nie pozostawia klientów samych sobie, gdy pojawiają się trudności z reklamacjami. Niezależnie od tego, czy zakupy zostały dokonane w tradycyjnym sklepie stacjonarnym, markecie czy salonie firmowym, a także jeśli dotyczy to sprzedaży na odległość – na przykład w sklepie internetowym lub podczas pokazów handlowych – mieszkańcy Katowic mogą liczyć na fachową i bezpłatną pomoc.

Rzecznik podejmuje interwencje oraz udziela porad osobom zameldowanym w mieście lub tym, którzy posiadają Katowicką Kartę Mieszkańca. To realna szansa na rozwiązanie spornych sytuacji bez konieczności angażowania czasochłonnych i kosztownych procedur prawnych.

Jak skontaktować się z katowickim rzecznikiem i uzyskać pomoc?

Osoby potrzebujące wsparcia mogą łatwo nawiązać kontakt z Miejskim Rzecznikiem Konsumentów. Wystarczy zadzwonić pod jeden z dwóch numerów telefonu: 32 259 38 46 lub 32 259 39 05. Alternatywnie można wysłać wiadomość e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Dzięki temu każdy mieszkaniec Katowic ma dostęp do profesjonalnej pomocy w zakresie swoich praw konsumenckich – szybko, wygodnie i bez żadnych opłat.


Na podstawie: Urząd Miasta Katowice