Wszyscy Twoi konkurenci zabiegają o tych samych klientów co Ty. Twoim zadaniem jest wyróżnić się na ich tle i zająć wyższą pozycję w rankingu, z konkretnych i realnych powodów.
Badania słów kluczowych pozwalają na wdrożenie odpowiednich terminów do treści, pozycjonując Cię wysoko w Google. Skuteczne używanie słów kluczowych zwiększa prawdopodobieństwo zapewnienia sobie miejsca na szczycie, gdzie trafia ponad 25% ruchu.
Ponadto, używając słów kluczowych, które odkryjesz, możesz określić, jakie treści konkurencji zajmują miejsce w rankingu. Dokonaj przeglądu treści i staraj się oferować wartość dodaną, co ponownie pomoże Ci zaistnieć ponad innymi stronami i zachęci leadów do przyjścia do Ciebie, a nie do kogoś innego. Sprawdź najlepsze pozycjonowanie Bydgoszcz
Podczas gdy badania słów kluczowych zazwyczaj koncentrują się na kanałach związanych z SEO, a konkretnie na stronie internetowej i treściach, pomagają one udoskonalić kopię na wszystkich platformach.
Jedną z zalet badania słów kluczowych jest zrozumienie języka, którego używają klienci, np. terminologii. Możesz to odzwierciedlić w swojej komunikacji, aby stworzyć synchronizację.
Odkrywając, czym interesują się użytkownicy lub jakie konkretne informacje chcą poznać, osadzisz odpowiednie tematy i wątki w swoich treściach w mediach społecznościowych, e-mailach, wideo itp. Pozwoli Ci to zmaksymalizować zaangażowanie w tych kanałach i lepiej dopasować się do odbiorców.
Musisz budować konkretną wartość- powinno być to sercem Twojego biznesu. To dlatego klient powinien wybrać Ciebie zamiast innej firmy. Jeśli próbujesz wyodrębnić swoją wartość lub ją ulepszyć, badania słów kluczowych pomogą Ci w tym. Podkreślają one, czego ludzie chcą na podstawie tematów, których szukają i pytań, które zadają. Dzięki temu możesz stworzyć ofertę, która odpowiada potrzebom klientów, co oznacza stworzenie wystarczającego popytu, aby napędzać przychody i inne bonusy finansowe.