Każdy, kto prowadzi własny biznes, często zastanawiał się ile tak na prawdę kosztuje prowadzenie fanpage firmowego na Facebooku. Nie jest to wcale tak oczywista sprawa. Tutaj na cenę obsługi profilu firmowego składa się mnóstwo czynników. Na ostateczny koszt może wpłynąć między innymi częstotliwość zamieszczanych wpisów (ilość tygodniowa / miesięczna opracowywanych postów) czy drugi bardzo istotny aspekt - marketing na FB (czy podejmujemy działania reklamowe w Social Media, jakie jest natężenie tych działań itp.). Szerzej temat poruszamy w jednym z artykułów, do przeczytania którego serdecznie zapraszamy - fb.48.media/ile-kosztuje-prowadzenie-fanpage-na-facebooku

Patrząc dzisiaj na firmowy profil fanpage na FB możemy śmiało stwierdzić, że jest to swoista wizytówka naszego biznesu. Bardzo często jednak prowadzenie własnego biznesu wiąże się z wieloma bardzo ważnymi obowiązkami, które często zajmują nam większość jak nie cały czas, który poświęcamy dziennie na pracę (a nie rzadko nawet więcej tego czasu). Z pomocą przychodzą tutaj profesjonalne agencje Social Media, które specjalizują się w obsłudze profili firmowych na FB. Stąd też pytanie - jaka jest cena obsługi profilu fanpage w dzisiejszych czasach?

koszt obsługi firmowego fanpage na portalu Facebook

PIERWSZA KWESTIA: jakie czynniki kształtują cenę usługi?

Nie można z góry powiedzieć, że obsługa fanpage kosztuje "tyle" i "tyle". Ilość czynników, które ją kształtują jest naprawdę duża i składają się one na pakiety usług. Jeżeli naszym priorytetem jest funkcjonowanie strony fanpage jako swoistej wizytówki firmy i potrzebujemy jedynie zamieścić raz za czas coś ciekawego na profilu, wówczas możemy się zdecydować na najbardziej podstawowy pakiet obsługi. Jeżeli natomiast naszym celem jest wyróżnianie się na tle konkurencji, niebanalne zaprezentowanie oferty, poszerzenie grupy fanów profilu, wówczas trzeba się zastanowić nad wyższymi pakietami. Jeżeli jesteś zainteresowany takim cennikiem usług prowadzenia strony fanpage, zapraszamy na naszą stronę.

KWESTIA DRUGA: co się składa na cenę profesjonalnej obsługi profilu?

Dlaczego często decydujemy się na powierzenie obsługi swojego profilu firmowego fanpage profesjonalistom z branży Social Media? Gdyż jest to gwarancją sprawnie działającego profilu, zwiększania świadomości marki wśród klientów. W przypadku kompleksowej profesjonalne usługi możemy liczyć na takie elementy pakietów jak: optymalizację profilu firmowego bądź też (w przypadku jego braku) opracowanie, stworzenie nowej strony fanpage wraz z przekazaniem pełnego dostępu administracyjnego do strony (przekazanie fanpage na własność), tworzenie ciekawych, unikalnych opisów do postów, poszukiwanie i opracowywanie ciekawostek i aktualności z branży, dostosowanie wpisów do identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa (logo oraz kolorystyka), kampanie reklamowe i remarketingowe na Facebooku, obsługa fanpage poprzez dedykowane konto Facebook Business Manager, indywidualny opiekun strony fanpage i wiele innych. Nie wiesz który pakiet będzie odpowiedni dla Twojego biznesu? Zawsze możesz się z nami skontaktować, doradzimy odpowiednie rozwiązanie.

prowadzenie fanpage cena

KWESTIA TRZECIA: inwestuj w fanpage i generuj zyski

Zastanawiałeś się kiedyś ile tak na prawdę osób w naszym kraju posiada profil prywatny na FB? UWAGA - jest to już ponad 15 mln. aktywnych użytkowników! Wśród nich są również Twoi przyszli klienci. Trzeba tylko precyzyjnie dotrzeć do nich poprzez kanał Social Media w niekonwencjonalny sposób, aby przyciągnąć ich uwagę i pokazać im swój produkt, wygenerować popyt. Inwestując środki w obsługę fanpage tak naprawdę inwestujesz w potencjalnego klienta, który już niebawem może stać się Twoim stałym klientem. Dlatego warto zaufać profesjonalnej agencji Social Media i powierzyć jej obsługę profilu firmowego na Facebooku.

firma obsługująca profile firmowe fanpage na FB