Policja Katowice: Nieuczciwy klient kantoru

2 min czytania

Szósty Komisariat Policji w Katowicach prowadzi postępowanie w sprawie przywłaszczenia pieniędzy przez nieuczciwego klienta jednego z katowickich kantorów. Czynności w tej sprawie prowadzone są pod nadzorem Prokuratury Rejonowej Katowice - Północ. Do zdarzenia, o którym mowa doszło na początku bieżącego miesiąca.

Jak ustalili śledczy całe zdarzenie miało miejsce 7 września bieżącego roku, tuż przed południem. Do kantoru znajdującego się w galerii handlowej na Placu Szewczyka podszedł mężczyzna, który chciał wymienić euro na złotówki. Cała transakcja przebiegała bez najmniejszych problemów. W trakcie prowadzonych czynności ustalono, że pracownica kantoru dokonując wymiany walut wypłaciła mężczyźnie zbyt dużą kwotę pieniędzy. Po zakończonej transakcji mężczyzna oddalił się od kantorowego okienka i mimo zawyżonej sumy pieniędzy, którą otrzymał mężczyzna nie zgłosił tego pracownicy kantoru ani też nie oddał otrzymanych pieniędzy. Do dnia dzisiejszego mężczyzna nie zgłosił się do kantoru z informacją, że otrzymał zbyt wysoką sumę pieniędzy. W Związku z tym faktem katowicka szóstka prowadzi dochodzenie w sprawie przywłaszczenia pieniędzy przez tego mężczyznę. Jego wizerunek publikujemy poniżej.

Zwracamy się do Państwa z prośbą o pomoc w ustaleniu danych mężczyzny, którego wizerunek prezentujemy. Wszystkie osoby, które mają informacje mogące pomóc w ustaleniu tożsamości sprawcy, proszone są o kontakt z policjantami z Komisariatu Policji VI w Katowicach przy ulicy Stawowej 8 lub pod nr tel. 32 200 3850, 32 200 3881, 32 200 2555, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Komenda Miejska Policji w Katowicach, katowice.slaska.policja.gov.pl/, katowice.slaska.policja.gov.pl/k14/informacje/wiadomosci/243559,Nieuczciwy-klient-kantoru.html

Autor: krystian