Jeśli masz pomysł na wydarzenie związane ze stuleciem odzyskania niepodległości przez Polskę i szukasz środków na jego realizację – weź udział w spotkaniu informacyjnym o programie „Niepodległa”, które odbędzie się 19 lutego 2018 roku w Regionalnym Instytucie Kultury w Katowicach przy ulicy Teatralnej 4.

Wstęp jest wolny, obowiązują jednak zapisy - formularz zgłoszeniowy.

Podczas czterogodzinnego szkolenia dowiesz się, jakie są zasady wnioskowania o dotacje w programie, otrzymasz garść inspiracji o lokalnych i ogólnopolskich projektach dotyczących niepodległości oraz zdobędziesz wiedzę o efektywnym planowaniu i przeprowadzaniu projektu.

Spotkania informacyjne odbywają się w 14 miastach całej Polski między 19 a 21 lutego.

PROGRAM

Regionalny Instytut Kultury w Katowicach, ulica Teatralna 4, 40-003 Katowice

10.30-11.00 Rejestracja uczestników

11:00-12:30 Webinarium „Zasady składania wniosków w programie „Niepodległa” - prowadzą Agnieszka Gajc i Aleksandra Tatarczuk

12:30 – 13:10 „Dobre praktyki – inspiracje, podpowiedzi i pomysły” – prowadzi Maciej Zygmunt

13:10-13:30 Przerwa

13:30 – 15:00 „Zarządzenie projektem – jak efektywnie zaplanować i przeprowadzić projekt” prowadzi Aleksander Lysko