Czy content marketing to dobre rozwiązanie dla twojej firmy?

Błędnym przekonaniem w reklamie internetowej jest to, że powinna być ona oparta na spocie i banerze. Kluczową kwestią okazuje się to, aby przekazać właściwy i wartościowy komunikat dla odbiorcy. Ciekawą formą reklamy jest content marketing, który stworzony umiejętnie potrafi w znacznym stopniu zwiększyć zainteresowanie marką i produktami firmy.
48 Media to firma, która zajmuje się kompleksowo działaniami związanymi z marketingiem internetowym. Tworzy również treści, które odpowiadają potrzebom content marketingu i publikuje na stronach, które mają znaczny wpływ na ranking w wyszukiwarce Google. Ich ofertę można znaleźć na https://48media.pl . Content marketing ma też sporą moc SEO, dzięki czemu można uzyskać lepszą pozycję w wyszukiwarce Google. Co warto wiedzieć o content marketingu i dlaczego warto z niego korzystać? Ten artykuł postara się przybliżyć te kwestię.
Istota content marketingu
Content marketing, czyli marketing treści porównuje się dość często ze zwykłą reklamą, opartą na przykład na banerach. Jest jednak zasadnicza różnica, ponieważ treści, które powstają pod content marketing w założeniu mają za zadanie być ponadczasowe. Oznacza to, że ich wartość będzie wciąż utrzymywać się w czasie. Zwykle więc są to wszelkiego rodzaju poradniki zakupowe co warto kupić, jakie funkcje produktów mogą okazać się przydatne lub w jaki sposób zastosowane technologie w urządzeniach pomogą usprawnić pracę. Wbrew pozorom tego typu treści są niezwykle cenne dla niezdecydowanych klientów. Wpisując w wyszukiwarkę Google wybrane frazy klient trafi właśnie na ten konkretny artykuł, który pozwoli mu znaleźć odpowiedź na jego pytanie. Natomiast sam artykuł skieruje go do oferty firmy poprzez link umieszczony w treści i sprawi wrażenie, że tego typu firma jest ekspertem w danej dziedzinie, bo w umiejętny sposób dzieli się swoją wiedzą.
Jak zadbać o rozbudowaną promocję za pomocą content marketingu?
Przy obecnej sytuacji kryzysowej na rynku, skuteczną pomoc oferują firmy typu https://kryzysowy.marketing nie tylko w zakresie content marketingu, ale również ogólnego funkcjonowania i promowania firmy w sieci. Jeśli prowadzimy sprzedaż za pomocą sklepu internetowego to warto pomyśleć o tym, aby uzupełnić treści na samym portalu dodając poradniki zakupowe oraz szczegółowe opisy poszczególnych produktów. Dobrym rozwiązaniem jest też stworzenie bloga powiązanego z działalnością firmy na którym można publikować wiadomości odnośnie produktów i tego co dzieje się w obrębie firmy. Nie można też zapominać o serwisach social media, gdzie tego typu treści warto promować. Warto też postawić na witryny zewnętrze, gdzie można zlecić tworzenie tekstów pod content marketing innej firmie. Ma to bardzo duże znaczenie w pozycjonowaniu witryny firmowej i pozwoli zdobyć nowe wejścia z zewnętrznych stron.
Autor: Zewnętrzny materiał partnerski